Arkadaşımın düğününde misafirlere donut ve kahve ikram edildiği için herkes tarafından eleştirildi. Haksız mı?

Nerde kaldı "Misafir umduğunu değil bulduğunu yer" deyimi... Bence oldukça güzel mantıklı seçim olmuş.

Arkadaşımın düğününde misafirlere donut ve kahve ikram edildiği için herkes tarafından eleştirildi. Haksız mı?
Arkadaşımın düğününde misafirlere donut ve kahve ikram edildiği için herkes tarafından eleştirildi. Haksız mı?
Cevapla