Bu mesaji attım saat 17:15 de gönderilecek kötü mü olmuş?

Ahmet sana uzun yazdığım abarttım için kusura bakma okumamişsındır zaten okuma senden bir şey istesem seni bir kez görebilir miyim? bir şey beklemiyorum arkadaş olmak bile istemiyorum. Ama gerçekten ben önceden millete alay konusu olacak kadar sana aşıktım. Ondan sonra istersen takiptende çıkarım.
Güncellemeler
1 yıl
Hadi ya neden kimse cevap yazmıyor
Bu mesaji attım saat 17:15 de gönderilecek kötü mü olmuş?
Cevapla