Aile & Toplum Dokdoruma saygizca mesaj attım bana kızar mı? Yaprak888 Takip Et Xper 4 Yaş: 39 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Lütfen yardım edin dış doktorumun asistanina , ona söyle bana belirsiz cevaplar vermesin yazdım dokdora gösterince mesajimi bana ne yapar yaşım 21 Güncellemeler+1 yıl Yardiniza ihtiyacım var Güncellemeler+1 yıl ... Dokdoruma saygizca mesaj attım bana kızar mı? Cevapla Mesaj Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
liader Takip Et Yoda Yaş: 32 , eic 99% +1 yıl Bişey yapmaz korkma ciddiyetini göstermiş oluyorsun sadece 0 6 Yorumla Yaprak888 +1 yıl Dövmez yani Yorumla liader +1 yıl Ya sen kafayı mı yedin ne kim oluyor da sana elini kaldıracak ya. Bu kadar mı sahipsiz değersiz biri hissediyorsun kendini Yorumla Yaprak888 +1 yıl Kendisi biraz sert biri ondan Yorumla liader +1 yıl Sert se kendine sert kendine asabi insanlarla iletişim kuramiyorsa yapmayacak bu mesleği Yorumla Yaprak888 +1 yıl Teşekkürler bana cesaret verdiniz Yorumla liader +1 yıl Cesaret senin içinde olan zaten sadece onu dışarı çıkarmak lazım. Gülümse ve hayata pozitif bak Yorumla
avcikaan Takip Et Master Yaş: 27 , eic 38% +1 yıl O da seni haşlar rahatlarsın 0 43 Yorumla Yaprak888 +1 yıl Ya korkutma beni Yorumla avcikaan +1 yıl Ya ne diyebilir sonuçta müşterisin ya Yorumla Yaprak888 +1 yıl Bişey demez dime Yorumla avcikaan +1 yıl Niye desin Yorumla Yaprak888 +1 yıl Saygısız konuştugumu yüzüme soylez mi Yorumla avcikaan +1 yıl Sen niye öyle bi mesaj attın ben onu anlamadom Yorumla Yaprak888 +1 yıl Dokdor ne zaman gelicegi belli değil dedi asistanı. Bende ona şöyle belirsiz cevap vermesin yeter yazdım Yorumla avcikaan +1 yıl Hmm bayadır bekliyosun o zaman Yorumla Yaprak888 +1 yıl Hayır sadece bir hafta oda isi cikmis Yorumla avcikaan +1 yıl Haa sen sabırsız birisisin sanırım Yorumla Yaprak888 +1 yıl Yok sabirliyim ama o an hızlı cevap yazınca yazmış bulundum bikere Yorumla avcikaan +1 yıl Asistan ne dedi peki Yorumla Yaprak888 +1 yıl Dokdor şu tarihte gelir yazdı ama mesajları genelde doktora söylüyor Yorumla Yaprak888 +1 yıl Döver mi acaba Yorumla avcikaan +1 yıl Sakın gitme ağzını burnunu dağıtır Yorumla Yaprak888 +1 yıl Dalga geciyosunuz Yorumla avcikaan +1 yıl Bence sen benle dalga geçiyon Yorumla Yaprak888 +1 yıl Hayır ben gerçekten soruyorum dokdoruma biraz sert biri tepkisinden korktum Yorumla avcikaan +1 yıl Yav hangi doktor hastaya şekil yapmış o yapsın Yorumla Yaprak888 +1 yıl Yapmaz umarim Yorumla avcikaan +1 yıl Bu kadar takıntılı olma bea Yorumla Yaprak888 +1 yıl Tamam Yorumla avcikaan +1 yıl Senin dişte sorun var sanırım böyle takıntılı olursan psikoloğa gitmek zorunda kalırsın Yorumla Yaprak888 +1 yıl Takıntılı değilim korkagim biraz Yorumla avcikaan +1 yıl Onu anladım ama biraz takıntılısında Yorumla Yaprak888 +1 yıl Dişimde e tel var büyük bir sorun yok Yorumla Yaprak888 +1 yıl Yani takıntı yok Yorumla avcikaan +1 yıl Hmm umarım yoktur Yorumla Yaprak888 +1 yıl Siz pisikolok musunuz Yorumla avcikaan +1 yıl Biraz araştırırım ama değilim Yorumla Yaprak888 +1 yıl Takıntım var ondan soyledim Yorumla avcikaan +1 yıl Yok diyodun Yorumla Yaprak888 +1 yıl Dış konusunda değil insanlarla iletişim kurarken hiç hata yapmadan konuşmaya çalıyorum bu takintim Yorumla avcikaan +1 yıl Hmm peki neden Yorumla Yaprak888 +1 yıl Mantıksız bişey birazda insanlardan korkuyorum sanki heran bana zarar vericekler gibi o yüzden çok düzgün konusuyorum Yorumla avcikaan +1 yıl Senin herseyden korkun var sen bunu gidip atlatman gerek Yorumla Yaprak888 +1 yıl Kime Yorumla avcikaan +1 yıl Psikoloğa Yorumla Yaprak888 +1 yıl Olur giderim Yorumla avcikaan +1 yıl Kendi sağlığın için kafa giderse iyi olmaz Yorumla Yaprak888 +1 yıl Yok gidmeyi dusunuyodum zaten Yorumla avcikaan +1 yıl Umarım iyi olursun Yorumla Yaprak888 +1 yıl Sağol Yorumla
Tugrul3460 Takip Et Xper 6 Yaş: 37 +1 yıl Yazdığına bağlı 0 5 Yorumla Yaprak888 +1 yıl Ona söyle bana belirsiz cevap vermesin yazdım Yorumla Tugrul3460 +1 yıl Bu tarz seyleri yüz yüze konuş Yorumla Yaprak888 +1 yıl Kizarsa diye korkuyorum mesajı geride alamam Yorumla Tugrul3460 +1 yıl Şahsen doğru üslubunuz Yorumla Yaprak888 +1 yıl Tamam Yorumla
Şüphelii Takip Et Bilge Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Ne yazdın 0 4 Yorumla Yaprak888 +1 yıl Soruda yazmışım asistana yazdım ona söyle ne zaman geliyor bana belirsiz cevaplar vermesin yazdim Yorumla Şüphelii +1 yıl Nereye geliyor Yorumla Yaprak888 +1 yıl Hastaneye Yorumla Şüphelii +1 yıl Bişey olmaz Yorumla
çılgınbey34 Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Ne yazdın 0 1 Yorumla Yaprak888 +1 yıl Asistanina ona söyle bana belirsiz cevaplar vermesin yazdim Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Bişey yapmaz korkma ciddiyetini göstermiş oluyorsun sadece
Dövmez yani
Ya sen kafayı mı yedin ne kim oluyor da sana elini kaldıracak ya. Bu kadar mı sahipsiz değersiz biri hissediyorsun kendini
Kendisi biraz sert biri ondan
Sert se kendine sert kendine asabi insanlarla iletişim kuramiyorsa yapmayacak bu mesleği
Teşekkürler bana cesaret verdiniz
Cesaret senin içinde olan zaten sadece onu dışarı çıkarmak lazım. Gülümse ve hayata pozitif bak
O da seni haşlar rahatlarsın
Ya korkutma beni
Ya ne diyebilir sonuçta müşterisin ya
Bişey demez dime
Niye desin
Saygısız konuştugumu yüzüme soylez mi
Sen niye öyle bi mesaj attın ben onu anlamadom
Dokdor ne zaman gelicegi belli değil dedi asistanı. Bende ona şöyle belirsiz cevap vermesin yeter yazdım
Hmm bayadır bekliyosun o zaman
Hayır sadece bir hafta oda isi cikmis
Haa sen sabırsız birisisin sanırım
Yok sabirliyim ama o an hızlı cevap yazınca yazmış bulundum bikere
Asistan ne dedi peki
Dokdor şu tarihte gelir yazdı ama mesajları genelde doktora söylüyor
Döver mi acaba
Sakın gitme ağzını burnunu dağıtır
Dalga geciyosunuz
Bence sen benle dalga geçiyon
Hayır ben gerçekten soruyorum dokdoruma biraz sert biri tepkisinden korktum
Yav hangi doktor hastaya şekil yapmış o yapsın
Yapmaz umarim
Bu kadar takıntılı olma bea
Tamam
Senin dişte sorun var sanırım böyle takıntılı olursan psikoloğa gitmek zorunda kalırsın
Takıntılı değilim korkagim biraz
Onu anladım ama biraz takıntılısında
Dişimde e tel var büyük bir sorun yok
Yani takıntı yok
Hmm umarım yoktur
Siz pisikolok musunuz
Biraz araştırırım ama değilim
Takıntım var ondan soyledim
Yok diyodun
Dış konusunda değil insanlarla iletişim kurarken hiç hata yapmadan konuşmaya çalıyorum bu takintim
Hmm peki neden
Mantıksız bişey birazda insanlardan korkuyorum sanki heran bana zarar vericekler gibi o yüzden çok düzgün konusuyorum
Senin herseyden korkun var sen bunu gidip atlatman gerek
Kime
Psikoloğa
Olur giderim
Kendi sağlığın için kafa giderse iyi olmaz
Yok gidmeyi dusunuyodum zaten
Umarım iyi olursun
Sağol
Yazdığına bağlı
Ona söyle bana belirsiz cevap vermesin yazdım
Bu tarz seyleri yüz yüze konuş
Kizarsa diye korkuyorum mesajı geride alamam
Şahsen doğru üslubunuz
Tamam
Ne yazdın
Soruda yazmışım asistana yazdım ona söyle ne zaman geliyor bana belirsiz cevaplar vermesin yazdim
Nereye geliyor
Hastaneye
Bişey olmaz
Ne yazdın
Asistanina ona söyle bana belirsiz cevaplar vermesin yazdim