Garabti belgesi süresince 1-2 kere teknik servise giderse tüketici hakları olarak şikayet etme hakkımız var mı sonuç ne olur?

Bilgisayarı aldık 1 ay geçmedi (kutusunu attık diye değişim yapmadılar ama iş işten geçti) garantisi dolmadı 1 kez daha teknik servise gitti gelir gelmez gene bir hatalar vermeye başladı sürekli yazılımsal hatalar 3. Gidecek gibi şikayet etme hakkımız var mı
Garabti belgesi süresince 1-2 kere teknik servise giderse tüketici hakları olarak şikayet etme hakkımız var mı sonuç ne olur?
Cevapla