
Aşk bazen yazım yanlışlarını bile görmezden gelecek kadar kör olmaktır 😄


Aşk bazen yazım yanlışlarını bile görmezden gelecek kadar kör olmaktır 😄

Karşı cins sevdiğim bir beyefendiyse bazen görmezden gelebilirim. Sevmediğim ya da samimi olmadığım biriyse sinir krizi geçiririm. Gerçi ben en ufak ağız şapırdatma sesinden deli oluyorum ama sevdiğim adam yemek yerken bunu yaptığında hiç zoruma gitmiyor. Aptal aşık oluşuma veriniz...
Yok ya maruz görürüm
Hayır beni soğutmaz.. yani hata yapabilir ama şu şekilde yazıyorsa soğurum o zaman..
heyyo asdfllş nasfersınızz'' işte bunu türkçeye çeviremeyeceğim için soğurdum :D
Eğer yerine eyer yazdıysa da soğumaz mısın?😄😄
eyer de yazabilir ben souyumam :D :D
benden soğursun şimdi :D
Teşekkür ederim..
Cevap
43Cevap
yazıyı yazandan pek doğru yazmamış aslında
Bazen cidden katlediyorlar, dayanamıyorum.🤦
son resimdekinde de yazım hatası var
"napacaktım" oysa " ne yapacaktım" olmalı
ben bu konuda titizim. hemen soğurum
herkes derse benim için o sohbet bitmiştir 😅👍
Ama ben herkes yazmıştım 🥲 demek ki her türlü sinir oluyorum 😅
Site düzeltiyor 🙃
Strese sitres yazan bı sevgilim var ama matematiği süper soğumadım hiç
Kelimelerle konuşanlarin çoğu asgari ücretle çalışıyo ama adam tıp yolcusu
De da ayrımını pek önemsemem ama daireye dayre diyorsa veya yazıyorsa doğrusunu öğretirim. Bu gibi konulardan hemen soğuma ısınma olmaz. Oluyorsa bir saçmalık var demektir.
Evet, soğutur. Sadece karşı cinsin değil hemcinsin de yazım yanlış soğutur. Çünkü yanlış yazım = kalitesiz kişiliktir.
aşırı şekilde kısaltmalar, şako falan böyle ne bilim, bir şeyin sonuna garip şeyler koyma.. Rahatsız eder tabi. 😅
aşırı şekilde kısaltmalar, şako falan böyle ne bilim, bir şeyin sonuna garip şeyler koyma.. Rahatsız eder tabi. 😅
Görsel tam olarak ben ndjd. Evet, hata yaparız ama sürekli ve dikkat edilmemesi halinde direkt soğurum.
Yok genelde takılmam yazım yanlışlarına da hani doğru bulmadığım şu vardır genelde kısa kısa yazarlar böyle onları sevmiyorum.
Bunun karşı cins hem cinsle ilgisi yok ben yapılan her türlü yazım yanlışını her zaman çok kızarım ve de sevmem
Aşırı kötü ise sanırım biraz soğutabilir çünkü Türkçe'ye özen gösteren birisiyimdir.
soğutmasına gerek yok. zaten ilk baştan ısınmamışımdır ki ona. her şey bir bütündür. bir cümleyi iki eliyle doğrultamıyorsa düzeltemiyorsa. bi zahmet uzak dursun
Bende bağzen yapüyürüüüm ne fark eder kii anlaştıktan sonra
Eğer doğruyu biliyor ve samimiyetten düzeltmiyorsa hayır . Tanımıyorsam evet tik oluyorum.
İyi yazmak zorunda değil.
Ama iyi konuşmak zorunda.
Soğutun konuşmayı düzgün yazışmayı bilmeyen insan kendisini geliştirmek için çabalamayan insandır
Hayır çünkü kendim yazlım hatası yapiyorum.
😂😂
Doğrusunu unuttum tüpnükpiki gibi bişey bu yazı
Ya tamam dur yucuklusumurta yiycem şimdi kafamı karıştırma jdjx
Hahahhaha
Lan hangi devirdeyiz * * türkçemi bilmiyor
Yani bu devirde yazmayı bilmiyorsa ojun ben * *
Mi-muları ayrı yazmazsa soğurum
Arkadaş ayar oluyorum öylelerine 😠
Çok abartılmadığı sürece sıkıntı yok 😄
Soğutur. Çok dikkat ederim böyle şeylere.
Abartı değilse önemsemem
Bazen soğuttuğu oluyor evet
Belirli bir noktadan sonra rahatsiz ediyor.
Çok yapıyosa gözüme batar
Karşı cins Ukraynalı ise soğutmaz
O yazım yanlışını yapan ben oluyorum hep 😂
Anında buz gibi olurum.
Aşırı şekilde ise evet 😃
Devamlı yapması rahatsız eder evet
Ebet soğudur ldmfjdlsk :S
Kalorifer. Doğrusunu unutanlara :)
maalesef bu konuda müsamaha olmaz
Ahahah soğutmaz 😁
Artik dikkat edecem yazdiklarima 😛
Abartırsa soğutur
Ayar oluyorum 😅
Çok itici kim olursa olsun
Farketmiyor
Kesinlikle!
evet soğutur
soğutmaz
Yok ya o kadarına takılmam anlasam yeterli
Hayır sorun olmaz
Soğutmaz çok
Soğutur.
Hayır
Bazen
Karolifer 😂
Yazım yanlışı sogutmaz ama konusma şekli soğutur
Yok vll
Umrunda değil
hoş değil
Bencede itici
Hayır yok ..
Yoo olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?