2 gündür konuşuyoruz içim ısınmadı ama telefon görüşmesi yapalım dedi denemeli miyim?

İçim istemiyor onunla konuşmayı bilmiyorum neden ama istemiyor yani
2 gündür konuşuyoruz içim ısınmadı ama telefon görüşmesi yapalım dedi denemeli miyim?
Cevapla