TikTok hakkında gereksiz bir ön yargı olduğunu düşünüyorum, ne düşünüyorsunuz?

Bence sorun bizim insanımızda kusura bakmayın abi. Ha şu tiktok kapatılsın diyen kitle de bana göre boş yapıyor. Bende kullanmadım yıllarca hep bir ön yargı vardı ama açtım baktım ki gerçekten kötü değil ama tiktoğun bu hali bizim insanımız yüzünden. Yabancılar özellikle çok güzel içerikler yapıyor ha onlarda da kötü olanlar da var yok demiyorum ama tiktok kapatılırsa hiçbir şey değişmeyecek o kitle instagrama dolar veya youtube a falan. Neyse kısacası sorun bizim halkımızda hatta bana göre Tiktok gayet de güzel bir platform

Sana tamamen katılıyorum sorun bizim insanımızda
Sana katılmıyorum Tiktok berbat bir yer hatta kapatılmalı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
TikTok hakkında gereksiz bir ön yargı olduğunu düşünüyorum, ne düşünüyorsunuz?
Cevapla