Pavyon hakkındaki ön yargılar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Neden insanlar pavyondaki kadınların orada zorla şantajla falan tutulduğunu zorla uyu_şturucu verildiğini düşünüyor normalde hiç öyle olduğunu sanmıyorum uyu_şturucu vardır da zorla olduğunu sanmıyorum kimse orada zorla çalışmıyor bence amacım asla normalleştirmek değil
Pavyon hakkındaki ön yargılar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla