Ben Samsung Galaxy S10 modelini kullanıyorum S10 bile muhteşem dehşet bi makine 2019 da çıkmıştı S10 serisi ama ekran kalitesi kamera bi çok yönden üstün tamam güncel amiral den elbette gelir kaldığı olur ama yetersiz öyle zayıf değil ee amiral gemisi üst segment den bahsediyoruz tek hoşuma gitmeyen pil kapasitesi 3400 mah olmuyor bu cihaza kötü performans sunmuyor ama çok da üstün başarıya sahip değil pil tarafında tabi onun dışında on numara Maşallah
Exynos kötü değil aslında sadece pil de biraz verimsiz bilmiyorum mah düşük olduğundan mi böyle yüksek kapasiteli mah Samsung exynos kullanmadım ama evet s22 ultra muhteşem ötesi bir cihaz Samsung aşmış kendini benim S10 ile kıyas ediyorum küçük kalıyor yanında 😅 ee biri 6.8 inch diğeri 6.1 inch ama yeterlilik günlük kullanıma bakarsan S10 da gayet yeterli
A52 5G de güzeldir ya zaten şu an ki orta ve orta üst seviye bile gelişti artık geçmiş orta cihazlar gibi değil günümüz ben S10 dan önce Lenovo Motorola G4 plus kullanıyordum 2 GB RAM 16 GB dahili hafıza düşün ram yetersiz gelmeye başladı takılma Pubg mobile de zaten performans vasat di bazen iyiydi yalan yok ama S10 geçince bayağı fark hissettim 8 GB RAM 128 hafıza
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Kılıfsız
Tabii ki kılıfla kullanıyorum yoksa elimden kayar gider
Senin telefonun ne marka model
Xomi redmi 8 pro
kılıf ile kullanıyorum çünkü kılıf olmadan kayıyor lanet
Kılıfla kullanıyorum çünkü çok düşüren biriyim
Sulu kılıf kullanıyorum hemde
Kılıf.
kılıf ile
s20 serisi samsung mu üstteki dehşet makine
Ben Samsung Galaxy S10 modelini kullanıyorum S10 bile muhteşem dehşet bi makine 2019 da çıkmıştı S10 serisi ama ekran kalitesi kamera bi çok yönden üstün tamam güncel amiral den elbette gelir kaldığı olur ama yetersiz öyle zayıf değil ee amiral gemisi üst segment den bahsediyoruz tek hoşuma gitmeyen pil kapasitesi 3400 mah olmuyor bu cihaza kötü performans sunmuyor ama çok da üstün başarıya sahip değil pil tarafında tabi onun dışında on numara Maşallah
Üstteki S22 ultra bu arada s20 değil 😅 o babama ait S10 benim altta ki
s22 dehşet bir cihaz s20 serisi harika snapdragon işlemcili modeller ama exynos berbat oluyor
Exynos kötü değil aslında sadece pil de biraz verimsiz bilmiyorum mah düşük olduğundan mi böyle yüksek kapasiteli mah Samsung exynos kullanmadım ama evet s22 ultra muhteşem ötesi bir cihaz Samsung aşmış kendini benim S10 ile kıyas ediyorum küçük kalıyor yanında 😅 ee biri 6.8 inch diğeri 6.1 inch ama yeterlilik günlük kullanıma bakarsan S10 da gayet yeterli
Sen ne kullanıyorsun
a52 5g serisi harika yurt dışı benim
A52 5G de güzeldir ya zaten şu an ki orta ve orta üst seviye bile gelişti artık geçmiş orta cihazlar gibi değil günümüz ben S10 dan önce Lenovo Motorola G4 plus kullanıyordum 2 GB RAM 16 GB dahili hafıza düşün ram yetersiz gelmeye başladı takılma Pubg mobile de zaten performans vasat di bazen iyiydi yalan yok ama S10 geçince bayağı fark hissettim 8 GB RAM 128 hafıza
Kılıf ile