Evet soru yukarıda siz telefonunuzu nasıl kullanıyorsunuz?


Kılıflı kullanırım. Kılıf yok diye 3 gün telefonun kutusunu bile açmadım
Kılıf ile
Cevap
5Cevap
Darbe önleyici klıf kullanıyorum ama bunu kullandığım için dayanıklı cam jelatin takamıyorum kastırıp yerinden çıkartıyor.
kılıfsız düşünemiyorum ya aksesuar olarak kullanıyorum ama korumak için değil ncbnbc
Uzun süre kılıfla kullandım ama şu son birkaç haftadır kılıfsız kulanıyorum. :)
Kılıflı yoksa minişim çıplak hissediyor :d
Genelde kılıf takarım
Kılıfsız
Kılıfsız
Kılıfsız
Kılıfsız
kılıflı
Kılıfsız.
Kılıflı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar