Telefonunu kılıfla mı kullanırsın, kılıfsız mı? Telefonu kılıfla kullanmak varoşluk mu?

O kadar para verdim, başına bir şey gelsin istemem. :D Ne kadar varoşluk derseler desinler, zengin değilim :D

Telefonunu kılıfla mı kullanırsın, kılıfsız mı? Telefonu kılıfla kullanmak varoşluk mu?
Telefonunu kılıfla mı kullanırsın, kılıfsız mı? Telefonu kılıfla kullanmak varoşluk mu?
Cevapla