O kadar para verdim, başına bir şey gelsin istemem. :D Ne kadar varoşluk derseler desinler, zengin değilim :D

O kadar para verdim, başına bir şey gelsin istemem. :D Ne kadar varoşluk derseler desinler, zengin değilim :D

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Kılıfsız kullanırım ben.
Kılıf takmazsam her gün telefon almak zorunda kalırım ben askılı kullanıyorum
Ahaha :D o kadar mı düşürüyorsun?
8 senedir aynı telefonu kullanıyorum ve hiç kılıfsız kullanmadım daima kılıflı kullandım
Kılıfsız kullanamıyorum çünkü arkası kaygan ve kamerası çizilsin istemiyorum.
Kılıfla. Kılıfla kullanmak neden varoşluk olsun. Varoşlukla ruhla alakalı yaa
Allah'ın verdiği canı yorarak kazanıyorum. Sonra bir kaza ile paramı çöp edemem.
2000 tl kılıfw verdim varos muyum simdi
Kılıf almak da zenginlik meselesi oldu :D
Yo bence guzel duruyor ben o yuzden takıyorum
Güzel kılıflar biriktirdim
Fakirler kilif takar
Evet öyle :D
Ben takmiyorum ondan
Aferin zengo kardeş :D
sadece yenge
Kilıfla. Daha hoş gorunuyor
Kılıflı kullanıyorum
Kılıfla