Telefonu kılıflı mı kılıfsız mı kullanıyorsunuz?

adamlar telefona milyon dolarlık tasarımlar yapıyolar, insanlar beğensin kullansın, sizin tarzınıza stilinize hitap etsin diye, siz napıyosunuz, o çok beğenerek aldığınız, çok sevdiğiniz muhteşem tasarımlı telefona maske takıyosunuz. o tasarıma, işçiliğe, tarza bi ton para verip alıyosunuz 5 liralık kılıfla onu korumaya çalışıyosunuz. iki bin liralık telefonu 5 liralık kılıfla korumak ya. saçma yani arkadaşlar.
Telefonu kılıflı mı kılıfsız mı kullanıyorsunuz?
Cevapla