Selamlar Akıllı Telefonlar Bildiğimiz Üzere Hayatımızın Önemli Bir Parçası Haline Geldi Dışarda Yön Bulma Merak edilenlere İstenilen Heryerde okuma Kısacası Teknoloji Cebimizde Hâliyle Akıllı Telefonlar Tuşlu Cihazlara göre bi tık daha değerli Her neyse Sözü Fazla Uzatmadan Akıllı Telefonunuzu Kılıfla mı? Kullanıyorsunuz Veya Kılıfsız Orijinal Doğal Haliyle mi? Kullanıyorsunuz
Kılıfsız kullanıyorum. Biraz titizim, temiz tutar ve dikkatli kullanırım. Arkadaşlar kılıfla kullandıkları halde benim üzerime kaç telefon ve kılıf eskittiler benimkinden daha berbat telefonları : )))
Bir kez düşürdüm bir kaç ezik var o kadar. Her insanın yapısı farklı işte.
kılıfla beraber geldi ama kılıf da lazım oluyo normalde kılıfsız da kullanırım sorun olmaz yinede
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
kılıflı kullanmak isterim çünkü çok sakarım düşürüyorum koruması için güzel ama ben maalesef ki telefonumun modeline uygun kılıf bulamıyorum neyse ki şanşlıyım kaç kere düşürdüm bozulmadı umarım böyle devam eder yoksa nerde alayım telefonu zor