Sinirden çıldırır mısınız bir daha asla aramaz mısınız yoksa siz de arayıp onun yüzüne mi kapatırsınız xd


Kısa bir süre beklerim. tekrar arayıp yanlışlıkla oldu, kusura bakma vs gibi bir şey der diye. Geri dönüp mazeret bildirmiyorsa eğer keyfi olarak yapmış demektir. Ne arar ne sorarım o saatten sonra
Tekrar arayıp canına susamışsın herhalde derim muhtemelen. 😂 Ya da arayıp yanlışlıkla mı oldu da diyebilirim ama asla birinin yüzüme telefonu gerçekten kapatabilme cesaretini göstermesini kabul edemem üzgünüm. Bazen annem sinirlenip kapatıyor ona bile laf ediyorum, başka birini gerçekten bilemiyorum.😂
Aiiiyyy tövbestafurullah 😬
Bi ara başıma geldi sözümü tamamlamıştım 😬 kapattıktan sonraki eşgal böyledii 😝👇
Cevap
12Cevap
Ev arkadaşım bazen kapatıyor, alıştım. 😀 Adam trip atıyor bende fıtık ediyorum. Kim kapatsa artık zor gelmiyor. 😀
Sinirlenirim bir şekilde iletişim kurup söylerim söyleyeceğimi bende onun yüzüne telefonu kapatıp engellerim
Karşıdaki kişiye göre değişir mesela çok takmadığın birisi ise engellerim bir daha da açmam görüşmem de ama sevdiğim birisi ise yutarım bu davranışı
Geri arar bir şey demeyi unuttum deyip who the dog are you lan diye bağırıp direkt yüzüne bu sefer ben kapatırım
sen kapatamazsin ben kapatirim derim oda tam bi kelime derken caatt kapatirim 🤣🤣
Aşırı sinir bozucu küfürler yağdırırım. Aşırı saygısızlıktır.
Bunu bi' kaç kere yaşadım ve o insanları yerden yere vurup çöpe attım.
Yanağı kapatmıştır belli benim oluyordu çünkü , mesaj atarım
Bunu sinir olduğum kişilere çok yapıyorum ben😄 çok güzel oluyor valla..
Bilerek kapatılıyorsa bu beni önemsiz kılar görüştüğümüzde hesabını sorarım bilerekte olabilir bilmeyerekte..
Annem de olsa bağırıyorum. Ya bana bişi olursa ölürsem? Görüşürüz demek bu kadar zor olmamalı
çok da şeyimde napim kapanırsa kapanır 1-2 saniyem kurtulur
Engeller numarayı silerim
açar bende yüzüne kapatırım
Aramam, arkasından da saydırırım.
Arayıp kızıp yüzüne kapatıyorum😂
Sinirlenirim. Daha da aramam.
Sonradan nedenini öğrenene kadar bir tepki vermem.
Kuvvetle ihtimal son kapatılı olur
Geri dönüşü olur onun mutlaka 🤣
Ona laf ederdim bidaha aramazdım YANİİ..😆😅
Hesabını sorarım.
Arayıp yüzüne kapatırım
Neden yapıldığına bağlı 🤔
Sebebini sorarım sadece. Acil bişey de olabilir
Ona cok kiziyorum
Birdaha geri aramam
kişisine bağlı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?