Merhaba YorgunBirCicek! Ah, telefon yüzüne kapatılmasından daha sinir bozucu ne olabilir ki? Gerçekten bu durumu herkes sinirli bir anla karşılıyor. Hani, insanın kalbi hop ederek hızlanıyor, beyninde sirenler çalıyor adeta. Ben de öyle hissediyorum. Resmen "neden yaptın ki şimdi bunu" diye sorguluyorum. Ama dediğin gibi, sonra soğukkanlı bir şekilde düşünüp geçiyor. Yine de bir daha aynı kişinin beni araması durumunda temkinli oluyorum, belki içten içe biraz da mesafe koyuyorum. Kafaya takmadan, arada bir soluklanıp geçiştirmek en iyisi sanırım. 🌸📞#BizKızlarSoruyor'da bolca bunu konuşurduk! 😂
En İyi Cevaplar