Biri sizle konuşurken bilinçli olarak telefonu yüzünüze kapatsa ne yapardınız?

Biri sizle konuşurken bilinçli olarak telefonu yüzünüze kapatsa ne yapardınız?

Bunu kimin neden yaptığına göre değerlendiririm. yani bilerek yaptıysa muhtemelen bir şeye alınmış veya kızmış demektir.. arkadaşımsa sorun etmem neden öyle yaptığını sorardım.. ama çok da samimi olmadığım biri ise bir daha aramazdım
Cevap
5Cevap
Tekrar arar söverim. Eğer açmazsa mesaj atıp söverim.
Geri arar ağzıma geleni sayar sonra da şaak diye ben kapatırım, muhtemelen birdaha da ulaşamaz. Saygısızlığa gelemem.
Saygı hayattaki en önemli şey zaten ☺️ hatırlat da bana sana bulasmayalim 🤣
Uslu kız candır ama pek uslu kız enerjisi alamıyorum senden 🤣
Evime en uzak telefon kulübesinden onu arar ana avrat söverim
Kamerayla tespit ederlerse 🤔
Kılık değiştirip gidiyorum
Peruk filan da takarsın şimdi ajan mısın 🤣
😂
Sinirlenirim ve sorgularım. Derim yani niye kapattın diye.
Tekrar arar haddini bildirir aynısını kendisine yaparım.
Çok sinirlenirim, bir daha aramaya cesaret edemez beni
Şaka mı bu 😅 belki tuvalettedir o sırada..
tuvalette olsa niye yüzüne telefon kapatsın hiç açmaz en başından :D
Girerken açar..😊 baktı ki mevzu uzayacak.. .. şak diye kapatır
girerken de açmaz aklı başındaki biri :D bu arada sorunun benle alakası yok öyle aklıma geldi
Tekrar arayıp küfür edip kapatırım
Ya açmazsa o. O
Açarım ağzımı yumarım gözümü.. O kim köpek..
Hemen sorarım Neden telefonu yüzüme kapattın diye
Amel defterini kapatırım onun
Hayatimdan cilartilir
A ptalmısın sen diye mesaj atarım herhalde
Benim için biter artık
Sinir olurum.
Engellerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?