Merhaba…
Telefonla konuşurken karşı tarafa kapatma yoksa bidaha açmam demenize rağmen kapatırsa ne yaparsınız?
Telefonla konuşurken karşı tarafa kapatma yoksa bidaha açmam demenize rağmen kapatırsa ne yaparsınız?


Ben kızdırdı isem kapatması gayet normal
Kızdırıp Kızdırıp kapatma demekte biraz saçma geliyor bana...
Kaldı ki eğer işi varsa o an meşgul ise kapatmasında bir mahsur yoktur yine kapatma demem
Geçerli bir neden değil
Valla bilemem geçerli mi değil mi...
Değil😡
Ben soruya cevap yazdım kendi açımdan yazdım 😀 seni bilemem
Kimseye kapatma demem genelde kapatma denildiği halde kapatan hep ben oluyorum kapatma denilince inadina kapatıyorum hep karsi taraf da 100 kere arıyor.
Cevap
3Cevap
Nedenini sorardım ilk önce
kimseye demem ki kapatma diye en fazla sevgilim kişisine olur kapatırsa bunu dememe rağmen olacaklardan ben sorumlu değilim
Numarasını engelledim, pisliğe bak ya havası kime yani 😅
*engellerdim
Belki işi vardır
Görsel çok iyi🫶Tekrar arar ben kapatırım.
Geri arar anasından dogduna pişman ederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?