Telefonu kapatırken ne diyerek kapatırsınız ?



Merhaba Arkadaşlaar :)

Ben telefonu kapatırken hep öptüm bay bay diyorum.

Öyle bir dilime takılmış ki anlatamam. :D İstesem de vazgeçemiyorum. Onun yerine başka bir şey diyemiyorum. :)

Merak ettim siz telefonu ne diyerek kapatırsınız bakalım ?
Telefonu kapatırken ne diyerek kapatırsınız ?
Cevapla