Merhaba Arkadaşlaar :)
Ben telefonu kapatırken hep öptüm bay bay diyorum.
Öyle bir dilime takılmış ki anlatamam. :D İstesem de vazgeçemiyorum. Onun yerine başka bir şey diyemiyorum. :)
Merak ettim siz telefonu ne diyerek kapatırsınız bakalım ?
la yeter artık kapat kafamı şişirdin vır vır karı gibisin =/ eğer bayansa ay saolun neyse biraz işim var şu an sonra görüşsek size de uygun olur mu ?
Hadi Hadi Görüşürüz.
Hadi öptüm canım görüşürüz Allaha emanet ol annenlere selam söyle hadiii bye bye canımmm heheh görüşürüüüüğz. Uzatmadan olmaz biz Türk'üz.
Görüşmeyeceğim insana bile görüşmek üzere diyorum :D
Cevap
12Cevap
Görüşürüz by by diyorum. Sevdiğim biriyse kendine iyi bak canım görüşürüz hoşçakal da olabilir o :))
Tamam görüşürüz öptüm.Uzatmayı sevmiyorum hele birisi telefonda 50 kere tamam evet evet diyorsa deliririm :)
erkeğe "Hadi gömdüm"
bayana "yanaklarından öperim"
ben hep "tamam tamam tamam tamam tamam" diye kapatıyorum.
Ben kapıyamıyorum genelde .d Arkadaş ise sövüp kapıyor .. Babam ile abim suratıma.. :D
tamam hadi görüşürüz derim eğer cok samimiyse teldeki kapat lan telefonu yeter derim :D
suratına kaparım genelde
beni ara yine senden önce yüzüne kaparım :) profosyenelim ben :))
Kapat la kapat derim :PP
"Hadi bakalım" diyerek kapatırım
"Hoşça kal"
"Görüşürüz"
Samimiysem "öptüm"
Hadi görüşürüz hoşça kaal derim
bby (babay) derim alışkanlık.
Görüşürüz canım hoşçakal diyorum :)
hadi görüşürüz bay bay...
Görüşürüz, hoşça kal.
defol kapa derim.
ozuve yaxsi bax
İyi hadi kapa.
Bende öptüm bye bye derim. :d
<3 öperim
Tamam görüşürüz
Yaxşı sağol- derim
Kapat.
hoşça kal
<3 profıl resmın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar