TikToker Ece Ronay, eşiyle birlikte açtığı canlı yayına kötü yorum yapanlara "Sizin gibi salaklar olmasa ben nasıl ayakta kalırım ki? Çektiğim videolara bakın hiçbir halta benzemiyor ama 5 milyon izleniyor."dedi.
TikToker Ece Ronay'ın "Sizin gibi salaklar olmasaydı ne yapardım ben?" sözleri hakkında ne düşünüyorsun?
E haklı. Tiktokta o kadar kaliteli insan varken bunlara düşerlerse tabi canım yani. O kadar bilgilendirici insanlars rastladım ki isteyen olursa tavsiye ederim daha fazla prim vermeyin şunlara. En son karpuz videosu çekiyordu bu kız aw ne ara büyüttüler bu kadar.
Ünlü dediğiniz ne sizin ya biz fakirler neden onların totossunu kaldırıyoruz ilgiyi kesin bak hepsi işportacı olmazsa gelin suratıma tükürün ünlüler sülük gibi halkı emiyor kanınızı emiyolar akıllı olun biraz kim olum onlar burada da görüyorum iki ünlü evlenecek paylaşmış vs bize ne ya bizeeee neeeee Türkiye'de günde kaç kişi evleniyor onları neden haber yapmıyorsunuz farkı ne? Oooo sinir oldum agaaaaaa
Doğru söylemiş, memlekette o kadar ipsiz sapsız varki yeterki kadın olarak video çekip koyan olsun en az 1 milyon izleniyor. Bu gidişle tüm kadınlar parayı bulacak, biz de gece 2-3 lere kadar kafa patlata patlata mesai yapıp dört beş bin fazla almaya çalışalım.
E haklı. Bunları nasıl izliyorlar bilmiyorum. İzleyen de bu sözden sonra bırakır mı bilmem ama böyle insanlara kötü Sözle bile yardım ediyorsun. Etkileşim sağlıyorsun. İstemeden destek oluyorsun. Ne gerek var
İnternet & Teknoloji konusunda 333 cevap paylaştı.
İlk kez şimdi gördüm, demek ki zerrece ilgi ve keyif alanıma girmiyor ne kendisi ne yaptıkları.
Böyle birini de ünlü edenler düşünsün, bugünün internetten ünlü olan kişilerinin temel özelliğidir aslında karakter olarak vasat, hatta rezil bir kişi oldukları ama kamera önünde farklı görünüp yeni yetişen nesilin cahilliğini kullanarak zengin olmaları... Bunu örneklemek için herhangi bir Danla videosuba bakmamız kafidir. Görüntü olarak servetlerin harcandığı bir "sunum" vardır ama konuşmaya başlayınca kenar mahalle varoşlarına taş çıkartır bir canavar çıkar içinden, dahasına gerek var mı?
İnternet & Teknoloji konusunda 2,4b cevap paylaştı.
Faydalı olabilecek bir video çekmedikten sonra sadece izleyenlere değil kendisine de canım demesi gerekir çünkü nornal aklı başında olan biri saçma sapan gereksiz videoları çekip paylaşmaz bir video çekersin bir şeyi anlatıyorsundur ya da ne bileyim bir yere gitmişsindir orayı gösteriyorsundur anlarım bu kişi karşı tarafa bir şeyleri anlatıyor bir yeri tanıtıyor ya da ders anlatıyordur derim bu video çocukların dersi için güzel olmuş derim mantıklı bir nedeni var çekmiş diğerlerine bakıyorsun oksijen bile çok bu insanlara diyorum.
Haklı, kendi gibi insanların dikkatini çekebilir anca işte, bu ülkede böyle söyleyerek gündem olacağını bildiği içinde pas geçmiyor. Ama unuttuğu bir şey var :D ne “kısa” süreliğine ünlü olanlar vardı, şimdi hiç biri yok. Sonu aynı şekilde olacak. Çünkü bi özelliği yok. Ses yok, şarkılarında iş yok, kendisi zaten karakterini böyle konuşarak koymuş ortaya ✌️
İnternet & Teknoloji konusunda 673 cevap paylaştı.
Karakter yoksunu zihniyetsiz ve bulunduğu yeri haketmeyen bir çok insan şuanda haketmediği yerlerde duruyor buda demek ki halkımız bu kadar bilinçsizki bunlara kazandırıyor yani hakediyorsunuz böyle ithaflar yemeyi zengin edin şunları hakaret yiyin böyle
bence çok doğru ama hakaret etmemeli bu yanlış ve şuda bi gerçek içerisinde mantıkdan eser olmayan bir çok video paylaşım var ve bunuda herkes begenip izleyip o kişilere para kazandırıyor vayyy ulkenın genclerin hali
Kesinlikle haklı. Topluma dünyaya kattığı katma değere bakınca kocaman bir sıfır görüyoruz. Kazandığına gelince yanına yaklaşmayız ve o da bunun farkında olarak kolelerine pardon takipçilerine teşekkür (!) etmiş.
O bile gerçeklerin farkındayken ne yazıkki insanların bunun farkında olmaması gözlerinin ne kadar köreldiğinin ve acınası halde olduğunun göstergesidir. Allah yardımcıları olsun amin😀👈
Or kaşarına Bak Sen Sanki Sen Akıllısin Prn Yıldızı Gibi pozlar Vererek Mehmet Ali Erbil ile Mahkemelik Olmuşlardı Erbil Taciz etmiş de buni Valla kimse kusura bakmasın sen oranı buranı açarsan Tacizde Bir gün tecavüz de ederler sana burada tecavüzü savundugum düşünülmesin asla Böyle Pislikligi savunmam Ama Şuna Açıklık getirmek Lazım İnsan giyimine dikkat Etmeli burada Tahrik edici olan Giyim değil mahrem yerlerin görünmesidir
Ya şimdi Şarkı olaraksa Tamam normaldir Ki bize söylemiyor şarkı sözü. Ama Bunu şarkı dışı diyelim magazinidir, Haberidir Ozaman Sıkıntıdır Linçlerim svenide değilim fanıda Haterı olurum. Neyse, Ozaman oda öyle geçip gidelim...
Tiktok bana göre çok gereksiz bir uygulama, hiç merak edipte telefonuma bile yüklemedim, bu fenomenin sözlerine diyecek diyecek tek cümlem, dili dile gelip doğruları söyletmiş 🤭
Kız haklı bizim millet aptal bunun gibisini fenomen yaptı eskiden sanatçılar emektardi simdikiler sosyal medyacı iki salla milyonlarca beğeni al işte adalet
İnternet & Teknoloji konusunda 377 cevap paylaştı.
Hakli değil... insanlar bir şekilde bag kuruyor... bu insanlarin hepsini canım yapmaz... kendisi acaba kimleri izliyor? Hangi icerikleri takip ediyor? O zaman o da mi canım?
Vasıfsız biri çıkıp saçma sapan şeyler çekiyor millet izliyor ee size müstahak.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Haklı! Abazalar olmasa hiç ünlü olamazdı! Bir sanat ve ya başka bir alanda bir beresi olmayan düz bir insan. Orasını burasını açarak zengin oldu. Biri bunun gibi kişilere modern or*spu diyordu 😂
Çok doğru söylemiş, tebrik ederim. Dışarıda "Bu salağın ne vasfı var? Nasıl bu kadar para kazanıyor?" deyip ardından takip eden beyinsiz takımına çok güzel bir cevap. Zayıf bir ihtimal ama belki silkelenip kendilerine gelirler.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Kendi topuğuna sıkmış. Ama ben zaten böyle düşündüklerini biliyordum. Sosyal medyada içerik üreten bir çok kişi ne canım bunlar diyordur derdim hep
Öncelikle kızı bu açık sözlülüğünden dolayı takdir ediyorum. Türk halkını özetlemiş. Yani o kadar saçma, gereksiz, boş insanları ve şeyleri ünlü yapıyoruz ki..