IOS (Apple, iPhone vb.)
Windows phone kullanan var mı bilmiyorum ama kullanan mutlaka bilir :)

Android diye geçse de aslında MIUI.
Soru bence hatalı.
Neden
Hangisini kullanıyorsunuz diye sorulmaz. Zaten yüklü değil mi telefonda. Biz secemiyoruz.
Windows mobile yüklü telefona android yüklemişligim var. Android yüklü telefona Ubuntu opsiyonu da eklenebiliyor. Yani istenirse mümkün :)
Bilmiyordum, kurulu geliyor sandım.
bilmiyor olabilirsiniz :) bilmek zorunda da değilsiniz zaten. benimkisi ek bilgi sadece :)
Cevap
41Cevap
Dolar 2₺ iken herkesin cebinde iphonelar geziyordu şimdi ios u kötülüyorlar ya sonuna kadar iphonecuyuz. dolar 10₺ olunca da iphone
İos Kullanıyorum Android’de Kullandım.
İos Benim İçin En İyi İşletim Sistemidir.
Asla Size Şu Program Çalışmayı Durdurdu Hatası Vermez. Stabildir Kasmaz Ayrıca Ram’ını Google’ın Saçma Uygulamaları İle Doldurmaz.
Ciao🦇🍀
Android kullanıyorum memnunum. Ancak denemeden diğer sistemleri yorumlayamayacağım.
Benim için kullanışlı geliyor daha rahat ve genel olarak tüm özelliklere hakimim.
💎🧿
Android kullanıyorum. Kullanımı rahat geliyor. Ios'un kullanımı aşırı karışık. Android kadar kolay gelmedi.
Uzun yıllardır ios kullanıyordum ben ama androidi keşfedince iosu bıraktım😅😅😅androidde bir çok şey elimin altında her şey tek tuş valla
Android kullaniyorum. iOS da iyi olabilir ama her şey paralı ve sadece ios iostan müzik vs akıyor android o konuda daha iyi sanki
Samsung seviyorum e samsung da android kullanıyor mecbur yani
Qndroid giren çıkan belli değil
İos kapalı cezaevi gibi giren çıkamıyor
Yaşasın iOS 😀
Daha kullanisli bana gore iphone nun adi var sadece samsung vazgeçilmezim
Yıllardır Android (Samsung) kullanıyorum ve çok memnunum.
iOS kullanıyorum. Kullanma sebebim ise, hem güvenli. Çok hızlı ve çok stabil bir sistem.
Xiaomi kullanıyorum; iPhone'dan sonra zor oldu ama alıştım
Android, ios da kullandım hepsinin kendi icnde sıkıntısı var
İlk başlarda android , şimdi ios
Sizi ne değiştirdi, ben de Android kullanıcısıyım. Iosa geçmeyi düşünüyorum da o yüzden soruyorum
Android alıştım yıllardır ondan kullanıyorum
Telefon kullanmıyorum. Dumana devam 😂
Android dışındakilere alışamadım.
Android kolay geliyo diğerlerine alışık değilim
iphone 12 pro max ios ve huwaei p 40 pro kirin
iostan baska kullanamam
Xiaomi Android kullanıyor
ucuz alacak kadar zengin değilim.
iOS hızlı kasmıyor rahat
Orta sınıfın tercihi :)
Fakirlikten dolayı symbian.
Android kullanıyorum memnunum
Android - Honor 8c 👎
İos işletim sistemi kullanıyorum
ios a alışamadım bir turlu
Android, açık kaynak özgür
Android yıllardır
Android kullanıyorum
android
Hastasıyız dedeee 😊
Android candır.
Symbian Nokia
Android
Android
Maalesef anroid
Samsung
iOS beş para etmez android adamdır.
Android
Android çünkü param yok. d
Android❤️
Android
Android 😊
Android
Android kullanıyorum
a herhal
android 😉👍
Ayoesciyiz ezelden..
IOS kullanıyorum
şimdilik ios
İos kullanıyorum
ios..
Android tercih ederim
Tabi IOS
İos ama apple pişmanlıktır...
İos kullanıyorum
Hepsi Android
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?