Hangi işletim sistemli mobil cihaz kullanıyorsun?

Hangi işletim sistemini tercih ediyorsun.. ben bu zamana kadar hep iOS kullandım. Bir tek saatim huawei o kadar :D
Hangi işletim sistemli mobil cihaz kullanıyorsun?
ANDROİD
iOS
HARMONY OS
OTHER
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Oy kullanırsanız sevinirim :D. Nedenini de cevap ta açıklayabilirsiniz :) ben rahat ve güvenilir olduğu için kullanıyorum.. ama artık fiyatları gereksiz pahalı olduğu için android te düşünmüyor değilim ya da iOS a benzeyen harmony de olabilir
Hangi işletim sistemli mobil cihaz kullanıyorsun?
Cevapla