Bayanlarda göğüslerin küçük olması bir eksiklik, eziklik ya da komplekse girme nedenleri arasında mıdır?

Bayanlarda göğüslerin küçük olması bir eksiklik, eziklik ya da komplekse girme nedenleri arasında mıdır?

Küçük göğüslü bayanlar, kendilerini çirkin ya da eksik olarak mı hissederler?

Bu konudaki görüşlerinizi alabilir miyim?

Bayanlarda göğüslerin küçük olması bir eksiklik, eziklik ya da komplekse girme nedenleri arasında mıdır?
Bayanlarda göğüslerin küçük olması bir eksiklik, eziklik ya da komplekse girme nedenleri arasında mıdır?
Cevapla