Küçük göğüslere sahip olmak neden bir eksiklik olarak görülüyor?

Kendimi bildim bileli göğüslerim oldukça küçük. en küçük beden sütyenler bile kısmen büyük geliyor diyebilirim. Bu durumdan rahatsız değilim aslında, küçük göğüs her açıdan rahat, sütyen takmadan geziyorum vs. ama insanların pekçok kez baktığını gördüm, bundan oldukça da rahatsız oldum. yani neden bakıyor ki bu insanlar? Bu nasıl kız, göğsü yok tarzı şeyler söyleyenler de oldu, bir şey giyerken kıyafetin göğüs kısmında hafif çıkıntılar olduğu için dik dik bakanlar da oldu. üçük göğüslü olmak rahat ama insanların bu görünmez baskısı çok zor. Son zamanlarda gerçekten bu konu hakkında kötü hissetmeye başladım, ne yapacağım ben? Sütyen tak tarzı tavsiyeler değil de mental açıdan tavsiyeye ihtiyacım var, lütfen bunu dikkate alarak yorum yapın yapacaksanız:(

Küçük göğüslere sahip olmak neden bir eksiklik olarak görülüyor?
Cevapla