KIZLAR SAÇIMI BOYADIM AMA BEĞENMEDİM İKİNCİ KEZ BOYASAM YANAR MI?

Dün boyadım bugünde kapalı bir renge boyamak istiyorum çünkü çok kötü oldu. ince telli sçım sorun olur mu?
KIZLAR SAÇIMI BOYADIM AMA BEĞENMEDİM İKİNCİ KEZ BOYASAM YANAR MI?
Cevapla