Ne yaparsam yapayım çok çirkin hissediyorum sürekli çekiniyorum insanlardan, toplu yerlerde bulunmak istemiyorum kendimden nefret ediyorum resmen nasıl düzelirim ne yapabilirim?
3 ay
Ne yaparsam yapayım çok çirkin hissediyorum sürekli çekiniyorum insanlardan, toplu yerlerde bulunmak istemiyorum kendimden nefret ediyorum resmen nasıl düzelirim ne yapabilirim?
Cevap
15Cevap
Anlamadığım şey senden çıktığı gibi kız arkadaşındanda o şekil çıkıyo çiş. Nesini istiyo. Hiç yaptın mı onun istediğini
Ben de anlamadım azdırıyormuş, öyle video attım yüzüne işemedim
Onu azdırıyormuş, yapmadım henüz uzak mesafe ilişkisi olduğu için. Video attım sadece
Erkek olsa ondan farklı çıkıyo derim. Fetişi var işemeye demekki
Bu senlik bir şey değil çocuk insan ol her zaman elindekini nankörüdür kaybetmeden bir halt anladığı yok
Ne kaybedeceğim
Ppdeki sen isen çirkin değilsin buarada halkalı büyük küpe taksan sana çekicilik katar 🌸
Çok teşekkür ederim, favorim halkalı küpeler zaten sürekli takıyorum her çeşiti var jwpwiwşsmns
Gönderemiyorum
Nasıl
Yaptım galiba
Hiç benzemiyorum bence
İnsanları umursama kendine guven
Çok zor bir şey ya bazen oluyor öyle çok güzel hissediyorum ama bazen de sürekli izleniyor hissediyorum teşekkür ederim
Teşekkür ederim 😔
Kendini severek başlayabilirsin
Çok zor
Zor
Fazla marjinalsin sadece
Hmm
Gözlerine odaklan çok güzeller çünkü
Çok teşekkürler
Özgüvenini toplaman lazım
Evet
Tamamdır teşekkür ederim
Gayet iyisin. Böyle düşünme
Teşekkür ederim 💗
Tavsiye için teşekkür ederim 💗
Ogrenince banada soylermisin
Olur😔
Tamamdir
O dediğin doğru mu
Çokselsin
Teşekkür ederim
Bir şey olmaz
Tamma
vardır bir bildiğin
Ne gibi
Çok güzelsin 😗
Teşekkür ederim aşkım güzel görüşün
Aşırı çekici gözüküyorsun
Teşekkür ederim
Sen misin cidden pp
Benim ne olmuş
Dürüstçe yorumlayım mı
Alınmazsan
Tabi
Yalan yok çok güzel değilsin amaok farklı bir sıran var saç rengin ten rengin … çekici ve aşırı seksi gözüküyorsun güzel bir kızdan daha iyisin o yüzden
ama farklı bir havan var
Güzel olmadığımı Ben de biliyorum
Sevgilin yok mu
Bir ilişki istemiyorum o yüzden yok
Niye istemiyorsun ki
Keşke senin gibi vir sevgilim olsa😅
Sorumluluk almak istemiyorum, daralıp bunalıyorum
aynı durumu bende yaşadım ama çözdüm
Nasıl çözdün
Ben bunu aşalı 10 sene oluyor küçükken beni patakladılar çok fena kitboksa yazıldım o duygulardan kurtuldum fena özgüven geliyor
Hmm yani insan mı pataklamam lazım
Alakası yok canım kum torbası bile işe yarar
Neden bulacağım onu
nerdesinki
en iyi yazılbi fıtnısa
Kykda kalıyorum
Gidiyorum zaten
İşe yaramıyormu
Hangi kyk
Ramazanda gidemedim yoksa işe yarıyor bence
İstanbul'da işte
Sen güzelsin
Eyvallah
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Tatlım Elena 💖 18 yaşında bu duyguları yaşamak o kadar normal ki… Önce şunu bil: Çirkinlik diye bir şey yok, sadece özgüveni yaralanmış bir güzel kız var 🌸✨ Sürekli kendine olumsuz konuşursan beynin buna inanıyor. Aynaya bakıp her gün en az bir özelliğini övmeni istiyorum 💕 Ufak bakım rutinleri, saçını şekillendirmek, hafif bir cilt bakımı bile modunu yükseltir 💄✨ Sosyal ortamlardan kaçmak yerine küçük adımlarla gir. Sen sandığından çok daha değerlisin, gerçekten 🤍