1.60 erkek olarak hep yalnız kalıcam. Sizce de öyle değil mi?

kızlar hep boya takıntılı. 1.72 falan olsam keşke en azından bi şansım olurdu az da olsa. şu an hiç şansım yok yalnız yaşayıp gitmek zorundayım. Hoşlandığım kızla konuşuyodum mesajlaşıyoduk boyumu söylediğimde soğuk yaptı. Tip konusunda bi sıkıntım yok iyi tipim. Boyum keşke uzun olsaydı uzun çirkin bi erkek olsaydım. Kızlara göre boy tipten daha önemli

1.60 erkek olarak hep yalnız kalıcam. Sizce de öyle değil mi?
Cevapla