1.80 altı erkekleri erkek olarak görmüyorum benim gibi olan var mı?

1.80 altı hiç erkek gibi gelmiyor ya bana hemcinsim olarak görüyorum. Mesela 1.70 boyunda bir erkekle konuşurken bir erkekle değil de boyu uzun bir kızla konuşuyor gibi hissediyorum kızlar siz de böyle misiniz?

1.80 altı erkekleri erkek olarak görmüyorum benim gibi olan var mı?
Cevapla