Cevremde erkek yok diye yalnızım?

26 yaşındayım öyle çok sosyal biri değilim. Kendimi yalnız hissediyorum artık. Isyerim zaten full kız başka aktivitem yok.

Kimi insanlar çok sevilir asla unutulamaz onlardan olmadım. Seneye tam tamına 27 olcam.

Ne yapabilirim? Sırf bu niyetle Instagram açtım ordan da 2 aydır takip ettiğim kişi mesaj atmadı onu da silmeyi düşünüyorum sinir oldum ben mesaj atamam

Güzellik vs demeyin kendime bakan bi kızım zaten çevrem yok

Cevremde erkek yok diye yalnızım?
Cevapla