Yakısıklı veya ortahalli standart erkekler beni begenmiyor ama bn cok seciciym bu konuda sırf bu yüzden yalnız kaldım?

ben cok güzel sayılmam ama begenilerim yüksek, ya da standart bi tip arıyorum, benimle görüşmek isteyen oluyo ama ben hiçbirini begenmedim, bu yüzden hiç kimse olmadı hayatımda ve hatta evlilik imkansız gibi bi hale geldi bu yastan sonra da, yalnızlıga nasıl alısılır? benim bu durumu kabullenmem lazım 34 yasındayım cünkü. erkeklerden baya soğudum artık ben de istemiyorum kimseyi birine ilgi duymak karsılık alamamak, ya da ilgi dıyan birine ısınamamak beni cok yordu.

Yakısıklı veya ortahalli standart erkekler beni begenmiyor ama bn cok seciciym bu konuda sırf bu yüzden yalnız kaldım?
Cevapla