Erkeklerden genel olarak tiksiniyorum bu yüzden de yalnızım ve bıktım?

Neden bilmiyorum ama karşıma çıkan adamı beğensem bile pis geliyor ve ilerisi olamaz yani evlilik hayatı olmaz diye vazgeçiyorum

Erkeklerden genel olarak tiksiniyorum bu yüzden de yalnızım ve bıktım?
Cevapla