Erkekler tarafından beğenilen biri olmadığım için ilk adımı atacak özgüvenim de yok? Hep yalnız mı kalıcam ben?

Hayatım boyunca hep yalnızdım sadece platonik, uzaktan uzağa birilerini sevebildim. Çünkü erkekler tarafından beğenilip, tercih edilen biri değilim. Hiçbi erkek beni sevmedi veya beğenmedi. Böyle olduğu için bende hep çekindim, kendimi ezik hissettim. Beğendiğim kimse olsa bile asla gidip söyleyecek özgüvenim olmıycak. Çünkü kabul edilmeyeceğine inanıyorum. Bu şekilde ömürümün sonuna kadar yalnız mı kalıcam ben?

Erkekler tarafından beğenilen biri olmadığım için ilk adımı atacak özgüvenim de yok? Hep yalnız mı kalıcam ben?
Cevapla