Yetiskinim, ama daha once hic iliskim olmadi. Erkeklere guvenemiyorum ve ozguvensizim?

Çok ozguvensiz bir insanım. Daha öncede hiç ilişkim olmadı için karşı cinsle düzgün iletişim kuramıyorum. Kendime asla ozguvenim yok beğenmiyorum kendimi. Karşıdaki insanında beni begenmemesinden korkuyorum galiba. Ne yapmalıyım?

Yetiskinim, ama daha once hic iliskim olmadi. Erkeklere guvenemiyorum ve ozguvensizim?
Cevapla