Güzel olsaydım erkekler hemen bana düşer miydi, neden sadece tatlısın diyorlar?

Kimi beğensem bana tatlısın diyor bu kadr güzelim ama çok güzel değilim işte hemen düşmüyorlar bana

Güzel olsaydım erkekler hemen bana düşer miydi, neden sadece tatlısın diyorlar?
Cevapla