Erkekler bana "çok tatlısın" diyor ama ben tatlı değil güzel olmak istiyorum. Nerede hata yapıyorum?

Tatlısın nedir ya? Nerede hata yaptık

Erkekler bana "çok tatlısın" diyor ama ben tatlı değil güzel olmak istiyorum. Nerede hata yapıyorum?
Cevapla