Erkekler bana güzel diyor ama ben güzel olduğumu düşünmüyorum neden?

Erkekler bana güzel veya çekici bir sürü şeyler söylüyorlar yolda görenler bir daha bakıyor ama inanın bence ben güzel değilim kadınlardan o kadar iltifat almıyorum ama erkekler abartıyorlar beni gerçekten anlamıyorum çok güzel değilim sıradan biriyim bu kadar neden abartıyorlar beni ben bu abartı yorumlardan sıkılıyorum artık.. biri bana güzelsin dediği zaman gülesin geliyor 😂Güzel değilim onlar niye öyle düşünüyor?

Erkekler bana güzel diyor ama ben güzel olduğumu düşünmüyorum neden?
Cevapla