İnsanlar yakışıklı olduğumu söylüyor ama ben kendimi hiç öyle hissetmiyorum neden?

İnsanlar yakışıklı olduğumu söylüyor ama ben kendimi hiç öyle hissetmiyorum neden?
gerçekten çoğu kişi söylüyor büyük küçük farketmiyor. etrafımdakiler beğeniyor ama ben beğenmiyorum kendimi. tip olarak nasıl tarif etsemki ama tipsiz değilim bunu söyliyim. okulda falan da kızlarla bakışıyorduk. güzel kızlarla da bakışıyorum bazen gözgöze falan geliyoruz. bazen okulda ben bakmadan onlar bakıyor. ama bilmiyorum yakışıklı gibi hissetmiyorum kendimi ya da iyi gibi. neden böyle?
Güncellemeler
+1 yıl
Sınıftaki en yakışıklı erkeğim. bunu onlarda söylüyor özellikle kızlar. şimdi resim at biz yorumlayalım diyceksiniza ama kalsın bu sitedeki tipleri pek sevmiyorum herşeyde kusur arayan tipler. herneyse
Güncellemeler
+1 yıl
İnsanlar yakışıklı olduğumu söylüyor ama ben kendimi hiç öyle hissetmiyorum neden?
İnsanlar yakışıklı olduğumu söylüyor ama ben kendimi hiç öyle hissetmiyorum neden?
Cevapla