Güzel olduğumu düşünüyorum ama insanlar neden böyle düşünmüyor?

Kendimi çok beğeniyorum. Çakma egoizm şovu yapmak için değil ciddi ciddi kendimden çok memnunum. Geleni geçeni aşık ettirecek türden bir güzellikten bahsetmiyorum ama gayet de hoş ve çekici olduğumu biliyorum. Fakat bazen bazı insanlar bunun tam aksi görüş belirtiyorlar. Oysa birini çirkin bulunca ona çirkin olduğunu söylemekten çekinmek gerekir fakat hayatımdaki insanlar öyle değil. Bazen üzülesim ve çirkin olduğuma inanasım geliyor ama inanamıyorum da. Tam bi kabulleniş geliyor aynaya baktığımda yine kendimden aşırı memnun kalıyorum. Sorun kimde anlayamadım?
Güzel olduğumu düşünüyorum ama insanlar neden böyle düşünmüyor?
Cevapla