Erkekler neden çok tatlısın diye iltifat ederler?

Soru biraz garip kaçmış olabilir ama genelde bana edilen iltifat çok tatlısın oluyor. Hoşlandığım bir çocuk anime kızları gibisin çok tatlısın demişti. Şimdiki 2 yıllık sevgilim de çok tatlısın ya diyor. Çocuğum falan diyor ağzından kaçıyor diyorum ne alaka sjsjsjsksl. o öyle çıkıyor sevimlisin yani diyor. Hani feminen görseler tatlı demezler herhalde diyorum.
Erkekler neden çok tatlısın diye iltifat ederler?
Cevapla