Konuştuğum erkekler beni hiç görmedikleri halde konuştukça çok tatlısın diyorlar. Bu normal mi?

fotograf atmıyorum hiçbirnsekilde

Konuştuğum erkekler beni hiç görmedikleri halde konuştukça çok tatlısın diyorlar. Bu normal mi?
Cevapla