Neden erkekler bana degişiksin , enteransin , tuhafsin , ilginçsin falan diyor? Ne demek bu ya?

Ya bıktım yemin ederim. Gayet siradan biriyim kafamin arkasinda göz falanda yok. Erkekler sürekli bunlari diyor bana farkli farkli kişiler.

Normal kendi halinde bir kizim yani. Bilmece gibi konusuyomuşm bide onuda dediler.

ne alaka diyorum öyle işte diyorlar. Nedeni yok oylesin diyorlar.

Bıktım ya ne demek bu erkekler? Size ne olursa bu yakistirmalari alir bir kiz?

Hakaret mi ediyolar iyi bisey mi diyolar anlamadım.
Neden erkekler bana degişiksin , enteransin , tuhafsin , ilginçsin falan diyor? Ne demek bu ya?
Cevapla