Ya bıktım yemin ederim. Gayet siradan biriyim kafamin arkasinda göz falanda yok. Erkekler sürekli bunlari diyor bana farkli farkli kişiler.
Normal kendi halinde bir kizim yani. Bilmece gibi konusuyomuşm bide onuda dediler.
ne alaka diyorum öyle işte diyorlar. Nedeni yok oylesin diyorlar.
Bıktım ya ne demek bu erkekler? Size ne olursa bu yakistirmalari alir bir kiz?
Hakaret mi ediyolar iyi bisey mi diyolar anlamadım.
Normal kendi halinde bir kizim yani. Bilmece gibi konusuyomuşm bide onuda dediler.
ne alaka diyorum öyle işte diyorlar. Nedeni yok oylesin diyorlar.
Bıktım ya ne demek bu erkekler? Size ne olursa bu yakistirmalari alir bir kiz?
Hakaret mi ediyolar iyi bisey mi diyolar anlamadım.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar