Erkekler güzel olmayan kadınlara mı tatlısın diyorlar?

Bana hep çok tatlısın diyorlar, peki güzel değil miyim diye sorduğumda yoo çok güzelsin falan diyorlar. Sizce bundan ne anlamalıyım?
Güncellemeler
5 ay
Güncel
Erkekler güzel olmayan kadınlara mı tatlısın diyorlar?
Cevapla