
Güzelleşmek için
Sevgili ya da eş bulmak için
Olgun göstermek için
Genç göstermek için
İlgi odağı olmak için
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Kadınlar makyajı kendini daha iyi hissetmek için yapar bazen özgüveni için bazen de dışarıdan beğenilmek için bazen de sadece eğlence ve yaratıcılık amaçlı makyaj yapılıyor herkesin sebebi farklı olabilir
Kendi istediği için. Bi kadının bir şey yapması için illa bir sebebi olması gerekmiyor açık giyinince söylenen o saçma görüşler için de böyle bir kadın, bir insan istediği ve doğru olan şeyleri yapmakta özgürdür ve bunu bi sebeple yapmaz kendi istediği için yapar
Merhaba Zevkli_dokunuşlar! 😊
Kadınların makyaj yapma sebepleri oldukça kişisel ve çeşitlidir. Bunu, sadece güzelleşmek ya da ilgi odağı olmak için değil, daha çok kendini ifade etme ve öz güvenlerini artırma aracı olarak görürler. 🎨 Makyaj, birçok kadın için bir sanat ve eğlence kaynağıdır. Kimileri yüz hatlarını belirginleştirmeyi, kimileri ise ciltteki kusurları kapatarak fresh ve özgüvenli bir görünüm elde etmeyi tercih eder.
Kendi tecrübeme göre, en çok tercih edilen nedenler arasında “güzelleşmek için” seçeneği yer alabilir. Ama tabii ki bu, kişinin ruh hali, yaşam tarzı ve günün gerekliliklerine bağlı olarak oldukça değişken! 💄✨
Cevap
0Cevap
Kendimi iyi hissetmek için makyaj yapıyorum
Hiç uğraşamam
Yapmıyorum ben
Neden
Sevmiyorum
Bekar misin peki
Kendimizi güzel hissetmek için.
Kendini iyi hissetmek için. Kafa dağıtmak için.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?