
Erkekleri tavlamak
Güzel gözükmek
Kadın dediğin bakımlı olur
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Kendimize güzel görünmek için makyaj yapıyoruz. Ben kendimi daha iyi ve güzel hissetmek için makyaj yapıyorum genelde. Yani kimseye güzel görünmek için değil tabi makyaj yapmam falan. Kendim kendimi güzel hissetmem için yapıyorum genelde ve makyaj yapmayı çok seven biriyim. Makyaj yapmadığım birgün yoktur hatta. Kadın dediğin bence bakımlı olmalı.
Cevap
1Cevap
Güzel Olanı daha da ortaya cıkarrmak icin
Kızlar güzellik için yapar
Güzel gözükmek
Ben güzel gözükmek için yapıyoruz
Kendimi seviyorum 🫶 ve kendimi izlemeyi de açıkçası güzel bir kadını hakediyorım😎
Makyaj la çirkinligimizi kapatıyoruz ya yapılmazmi😂
Kendisi için.
kendi icin
ne alaka abi ya şu düşünme yapısından bi cikin hic mi bakmasınlar kendilerine cogu oyle dusunebilir ama yarısı öyle değil
aksine kimse evlenmek istemiyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?