Eşimin ailesi bana hiç değer vermesi sanki sokakta bulmuş gibi davrandılar onlardan nefret etmekte haklı mıyım?

Gorumcelerim ben onların düşmaniymisim gibi davranıyorlar babası bana tek kuruş harcamadi evlenirken hep eşimin maaşıyla oldu ne olduysa düğünde de ne gorumcelerim ne kaynim ne kayinbabam altın takmadı şimdi de benim arayıp sormami onlara sıcak davranmami istiyorlar ama yapamıyorum olmuyor onlara karşı iyi hissedemiyorum nefret ediyorum bunlarla nasıl bir ilişki kurmam gerekiyor

Eşimin ailesi bana hiç değer vermesi sanki sokakta bulmuş gibi davrandılar onlardan nefret etmekte haklı mıyım?
Cevapla