Ailemin böyle davranmasından nefret ediyorum haksız mıyım?

29 yaşındayım tüm okul hayatımda okul birincisi oldum hep onur belgesi aldık odtü mezunuyum ilk yılımda girdim kazandım. 3 okul bitirdim. Okurken de hep özel ders verdim bana zaten üç kuruş harçlık veriyorlardı. Kendileri çok zengin bu arada evleri arabaları maaşları var ve ben tek çocuğum. 5 yıldır çalışıyorum bir yıl ya da 6 ay bile işsiz kalmadım okurken bile çalıştım çoğu zaman yani. Ama ailem hep bana yüksün masrafsın git kendi hayatını kur bizden bir şey isteme öf pöf diye çok kötü davranıyor. Evde bir gün otursam annem deli gibi temizlik yaptırıp sayıp sövüylr ondan hep çalışıyorum ama kötü yerlerde çalışıyorum şansıma iyi yer denk gelmedi hep taciz mobbing zorbalık görüyorum düşük maaşa ondan iş değiştiriyorum. Şimdi de evden pnline ders veriyorum ama annem hep şikayet ediyor yetersiz ezik kötü hissettiriyor işte para biriktir hayatını garantiye al para harcama alışveriş yapma diyip duruyor bi kıyafet alsam tiyatroya gitsem tatile gitsem burnumdan getiriyor. Diğer ay abrupaya taşınıyorum iş buldum git orada sürünsen de kal dönme millet nasıl tutunuyor sen de tutun diye baskı yapıyor.
Ailemin böyle davranmasından nefret ediyorum haksız mıyım?
Cevapla