AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
123Cevap
Kafin dedigin az narin olur kisa olur. Harun abi gibi olmaz canim. Senin boyun harika
Bence olma uzarsin biraz daha tehlikeli değilmi
Hayır öyle hataya girisme sakın senin boyun da çok güzel 1.59 kötü gören kendine baksın
Bence en tatlı halın bu olmana gerek yok inan bana🥰
Bi video izlemiştim adam anlatıyordu çok sancılı ve zormuş
O ameliyat pek işe yaramıyor. hazırki sağlığından olma
Ol tabi ondan sonra ömür boyu ağrıların sancıların olsun
Abartma ya niye kendine böyle bir işkence çektireceksin
Saçmalamayın ya o ameliyatlar yurt dışında yasak. Ömür boyu ağrı cekersin
Tek agriyla da degil ki cogu egzersiz hareket spor vbde de sorun yaratiyor omur boyu sanki hastalik gecirmissin de dikkat etmen gerekiyromus gibi yasayacaksin
Evet kesinlikle. Ki boyu da bi kız için normal yani...
1.59 öpte başına koy spor yap 20ye kadar az daha uzarsın
Mis gibi minyonsun daha ne istiyorsun at gibi karılar itici geliyor
Türkiye ortalama kadın boyuna bak, bence kısa degilsin gayet yeterli.
Ameliyat nedir ya ne gerek var. Bu boylada her istediğini yaparsın zaten
Saçma sapan konuşma çok tatlı oluyor o boy araligindaki kızlar 😃
Olma. Sağlığın için hic iyi değil. Sağlıklı yaşa.
Aklından bile geçirme boyun çokta kısa değil ömür boyı platinle gezmek kolay değil
Gayet güzel boy durumu daha kisalari var sorun etmene gerek yok
Boyun iyi sakın olma
Bu takıntıyı kafandan çıkar at
Boyun gayet normal. Boyunla ilgili aklini karistiranlar mi oluyor?
Olabilir.. ama önce 25 e kadar gel.. doğru hareketlerle uzatabilirsin..
Hayır saçmalama boyun gayet iyi Sen üzülüyorsan ben ne yapayım boyum 1.53
Saçmalama ya ben 1.68im 1.55 olsan tamam diycem de 1.59 iyi yani ayrı bi çekiciliğin var
Yok artık öyle bir şey yok çok tehlikeli hem 159 boy gayet iyi. Topuklu giy 16 olursun yüksek tavan giy 162 olursun. Neden para vercen ameliyatta. Benim kuzenim 1.96 1.61 boyunda kızla evlendi.
Hayir gereksiz bence kizlar minyon daha güzelsiniz ayrica boy ameliyati riskli sakat kalma orani var ayrica düzgün olsa bile ilerde ne gibi sorunlar cikarticagi belirsiz tavsiye etmiyorum ve boyunda gayet iyi bence
Bir erkek olarak boyum 1.66 özgüvenim yerinde, spor yapıyorum sana tavsiyem değiştiremeyeceğin şeyler için üzülme bazen banada oluyor sonu aynı kapıya çıkıyor kendine göre birini bulup evlendikten sonra hiçbir önemi kalmayacak takma kafaya
Hayır gerek yok yaşın kaç 25 yaşına kadar büyüyebilirsin
Şeyma saçmalama Şeyma. Boyun gayet normal Şeyma. Böyle dandirik bir şeyi sorun edip bıçak altına yatma Şeyma.
Olunmaz. 10cm uzayacağının garantisi yok. Bunun için o eziyet çekilmez.
Regl yani ergenlikten sonra çok fazla uzanmıyor diye biliyorum kızlarda
Evet erkekler hala uzuyormusta kızlarda duruyormus bende sımdı gordum
Kaç yaşında girdin
15 ken
Oo 3 sene geçmiş sanmıyorum daha
Benım kardesımde bu boylarda 163 falan daha uzarmi acaba erkek o 17 yasinda
Belki uzar o az bişe daha erkeklerde biraz daha olabiliyor diye biliyorum
Ordamısınız
Yapma bacım hastanelerin hergun yeni yeni çıkardığı şeylere güvenilmez bende 18 yaşındayım boyum 153 çok mutluyum kendine yazık edersin
Ya askim inanilmaz kisa hissediyorum kendimi
Ula ben niye hissetmiyorum 😀😀
Sen benden uzunsun mübarek
Ustune bırde ben baya bı zayıfım sanırım ondan kaynakli
taktik verimmi
...
değmez umursamana 6cm için o ameliyat parasına yazık seni sevecek olan boy için sevsin istiyorsan kökten gider ( boş ver sallaa)
kesinlikle ol köylü kezban 1.70 manken gibi kızlar varken sana bakmazlr iğrenç bp, oyunu çingene sarısına saçını boyatarak dikkat dağıtmaya çalışmış bide ucube ahaha
Sakın olma cok acili bir operasyon ve bacakta iz kaliyor boyun gayet iyi
Aptl olduğun için evet. Senin bu aptl sorunu vitrine çıkaran da senin gibi belli ki
Ee ben 170 im de noldu? Halim itten beter o işlere girme sağlindan olma
Avantaj bu. Hayır bu boy ideal bence. Uzun biri olarak ben minyon seviyorum.
160 sın yeter boy ameliyatları hiç sağlıklı değil aylarca engelli gibi yaşıyosun bide
Saçmalama, minyon tipler her zaman 1 adım öndedir👍
Ben de 154 boyundayım bence çok tatliyiz, gerek yok.🙂
Bence minyon kizlar çok daha güzeler ve seksi mesela uzun birisi topuklu giyemez hayatım
Hayır giyiyoruz, çok da yakışıyor.
Yok daha neler böyle guzelsindir boy çok mu onemli
Ortalama boyun çok az altındasın ben çok uzun kadın sevmem bende gayet iyisin kadın biraz minyon olmalı
bende bır zamanlar oyle dusunuodm ama sonradan sevmeye basladım boyumu cok gereksız bır dusunce
Bir bayan için harika bir boy, minyon hanımlar eğer kilo problemleri yoksa çok daha genç görünüyorlar...
O ameliyat daha kısalar için. Bu yaşlarda fiziksel özelliklerine takılman çok normal. Bence boyunda bir sorun yok.
Sürekli zıpla daha yaşın genç ben daha kısayım ben de isterdim ama ameliyat hiçbir şekilde iyi bir şey değil çok zorlanırsın olma sakın
Kesinlikle Ameliyat Olma Çok Sancılı Ve Zor Bir Süreç Olur 10 Santimlik Bir Uzama da Tekte Olmuyor Diye Biliyorumm.
Ne gerek var minnaklar her zaman daha tatlıdır 💕
Uzayabilirsin fitness yap ve bol bol esne
Saçma hiç düşünme bence
Hayır boy ameliyatı olmanı gerektirecek bir şey yoktur
ol istersen bebegim
İleride sorun yaratırmıki
Yaratmaz diye düsünüyorum olan cok kisi var bi arastir olabiliyorsan ol ama bence ihtiyacin yok
Ya bence gerek var askim 159 cok kisa bi boy hemde baya tamamdir tesekur ederım
Ben geçen sene 190 dım bu sene 183 olmuşum bende bı 20 cm uzatayım diyorum
Ömür boyu dizin de bir demirle gezeceğine kendi bedenin ile gez daha sağlıklı
boy değil dil ameliyatı olsan çok daha iyi olur bayan.
benimde boyum 156 ayni yastayiz eksi iki :/ normalde takmam ama hayalim oyuncu olmak bende dusunuyorum hatta sormzk icin girmistim sansa senin sorunu gordum of ya
Bebeğim gerçekten çok zor ve ciddi sorunlar yaratabilecek bir ameliyat. Bence değmez
Evet ol erkekler çok kısa beğenmiyor maalesef
nasil bir dusunce yapisi acaba? Sırf erkekler begensin diye mi olacak ki bu ameliyati. Erkeklerin kisa sevmedigini nerden cikardin seven insan her turlu seviyor ne uzun 190 erkeklerin 150lerle ciktigini kac kere gordum yani
Tartışmasız kısa boylu kızlar uzun boylu kızlardan daha çekici geliyor bana
1.54 olan ben aq hayatı bari düz olaydı 55 falan djjsjs