Çok çirkinim ilerde burun estetiği olursam düzelir miyim yaşım 18 😭😭😭 ?

Ben 18 yaşıyorum ve çok çirkinim çok çirkin olduğum için aynada kendime bakmaktan utanıyorum kendimi bildim bileli hiç sevmiyorum ailem sırf kızım diye bana değer vermediler bilmiyorum belkide sırf bu kadar çirkin olduğumdandır bende sevilmek istedim değer görmek istedim ama olmadı işte okulda sürekli dışlandım ortaokul bittikten sonra açık liseye geçiş yaptım üniversiteye gittiğimde param olursa burun estetiği yaptıracağım çünkü bunum yüzümü bozuyor nefret ediyorum o yüzden ne zaman dışarı çıksam çevremden benim yaşımda olup çok güzel kızlar görüyorum onlar benden güzel burunları düz küçük kaşları öyle aynı zamanda ciltleride onların yanında kendimi ezik biri olarak hissediyorum hiç arkadaşım yok bu yüzden çok yalnızım küçük bir köyde yaşıyorum ailemle beraber köy o kadar sessiz ki sanarsın kimsecikler yok babam imam bu arada belkide bu yüzden bu kadar katı bir insan herşeyime karışıyorlar 10 yaşında babam tarafından zorla kapatıldım burun estetiği sadece yaptırsam sizce birazcık düzelirmiyim bıktım bu yaşantıdaan

Çok çirkinim ilerde burun estetiği olursam düzelir miyim yaşım 18 😭😭😭 ?
Cevapla