Bu ana kadar beni beğenen tek bir kişi bile çıkmadı
burundan tut saç şeklime kadar her şeyim kusurlu
estetik şansımda yok sizce ne yapmalıyım?
burundan tut saç şeklime kadar her şeyim kusurlu
estetik şansımda yok sizce ne yapmalıyım?
doğal guzellık iyidir evet ama makyaj ile iyi hissedebilirsin tabiki o da var. ve kendine Cirkin demek yerine kusurlarımls güzelim demelisin. kusursuz insan yoktur ve seni yaratan herkese Yakışanı vermis unutma bunu
Görmeden bilemeyiz belki çirkin bile değilsin belki de makyaj bile üstesinden gelemez. Ama üzülme en kötü ilerde çalıştığın zaman estetik müdahalelerde bulunursun. Belki gerel bile yoktır. Derdin bu olsun.
üzülme guzelsindir sana oyle geliyordur cirkin kadin yok üzme kendini
halini kabullenmeyi ögren yoksa hep kaybeden olursun
Ama böylede kötü hissediyorum
Cevap
10Cevap
Kendini daha iyi hissedeceksen yap tabiki ama makyajı abartmadan yaparsan daha iyi olur.
Sanki hepimiz mükemmeliz bir sen çirkinsin a*m*k. .. salla gitsin
Güzel giyin, kilo problemin varsa ortadan kaldır. Abartılı olmayacak şekilde makyaj yap
ne istersen onu yap. kendini nasıl mutlu hissedeceksen.
EE makyaj yapıcan bu sefer de milleti kandırmış olucan :)
Ne yapayım
kimseyi takma sen kedini begeniyosan kimin ne dedigi umrunda olmasin
Düzelirsin. Güzellik dediğin şey bakım zaten artık günümüzde
Kendini iyi hissedeceksen yap tabi ama dogallıktan daha güzeli yok
canım deglsn ya :-( uzulme
özele gelsene
Tamam
Sohbetin arkadaş ortamınnasıl peki?
herkes dört dörtlük değil ya
çirkin kız yoktur bakımsız kız vardır
Düzelsem makyajla ben düzelirdim 😀
Bir roto koysaydin ona göre yorum yapsaydik?
niye boyle dusunuon guzelsindir ya
Çirkinim aynada kendimi görme şansım oluyor
resmin var mı
bnce boyle düşünme çirkin kiz yokttr
Allahin yarattigina cirkin diyemezsin.
İntihar et
O olmaz 📡
Neden olmasin.
sen nerenin şeref yoksunusun kardeş
bence abartiyosun
makyaj ve bakım
İç güzelliğin önemli
Hep öyle derler
aldatan2 bey siz mi iç güzelligine önem veriyorsunuz? :D
aklıma dün gece geldide bir soruyum dedim asdh
ne sınavı ya
oha hangi ünide okuyosun ve hangi bölümü okuyosun
yapi ver azck
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar