Bu fizikle manken/model olmak istiyorum. Yeterli bir fizik mi?

boyum 1.73 kilom 50lerde ince belim bacaklarım ve dik gögüslerim var fiziğim güzel yüz hatlarım da güzel bu fizikle bir ajansa yazılsam manken olma ihtimalim var mıdır (evde catwalk yapabiliyorum)

Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Bu fizikle manken/model olmak istiyorum. Yeterli bir fizik mi?
Cevapla