duşta ıslak nemlendiriciler duş peelingleri ve asla olmazsa olmaz vücut yağlarım!!!♥️♥️ Yüzüm için ise vazgeçilmezim hüneş kremim c vitaminim ve fiddy methodu ve retinoller♥️♥️♥️♥️ hepsinden öte hem zihinsel hemde fiziken çalışacağım spor♥️♥️
ben vanılyaya bayılıyorum duş jelinden şampuanlarıma kadar vanilya e soguklarda geldi nemlendiriciyi ve ılık suyla cildimizi temizlemeyi unutmayalım saç bakımlarıda aynı şekilde önemli sağlığınıza dikkat edin
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
144Cevap
cildime değilde hayatıma bir bakım yapılması lazım hemde acil
Nemlendirici krem, ve yüz bakım kremleri benim için en önemlileri.
Siyah burun bandı. Roll on deodorant, parfüm, traş sonrası losyon vs 😅
Elbette nemlendiriciler ve vücut losyonları. Hoş kokan vücut spreyleri 💗
Saç bakım ve şekillendirme kremi kullanıyorum çok iyi
iki tane şey için maskaralık yapıyo insanlar hale bak
Ben her sabah 1 kere yüzüme su çarparım sizce yeterli mi bakım için?
Deneyenlerin memnuniyetini yazması daha güzel olabilir.
Sadece deodorant, parfüm ve traş malzemeleri
duşta ıslak nemlendiriciler duş peelingleri ve asla olmazsa olmaz vücut yağlarım!!!♥️♥️
Yüzüm için ise vazgeçilmezim hüneş kremim c vitaminim ve fiddy methodu ve retinoller♥️♥️♥️♥️ hepsinden öte hem zihinsel hemde fiziken çalışacağım spor♥️♥️
😊😊👍
Ben özel sağlık ürünleri kullanıyorum rahatsızlığım var
Cildimle ilgili büyük sorunlar yaşamadım hiçbir zaman
Sonuçta hepsi kimyasal hiç kullanmamak daha mantıklı
Çok bakım yapmıyorum ne söyleyin cilt ürünleri çok almıyorum
yüzüm için Hint yağı
vücudum için hindistan cevizi yağı
Ben nemlendirici krem sürmeyi çok seviyorum. Hem cildimi nemlendiriyor hem de yıkamak zorunda kalmıyorum
krem vs. kullanmıyorum , çünkü hepsi kimyasal içerikler.
ben vanılyaya bayılıyorum duş jelinden şampuanlarıma kadar vanilya e soguklarda geldi nemlendiriciyi ve ılık suyla cildimizi temizlemeyi unutmayalım saç bakımlarıda aynı şekilde önemli sağlığınıza dikkat edin
Bence yılbaşı çok güzel bir şekilde bir araya gelerek kutlanır bu arada kaç gün sonra yılbaşı gecesi merak ediyorum
Elimi yüzümü yıka çık daha fazla bakımım yok
yumuşak dokunuş dikkatimi çekti iyi bir ürüne benziyor
Almond flowers set powdered
Her sabah yüzümü yıkamak olmazsa olmaz tek ve en önemli cilt bakım rutinim
Bilinmeyen markaların yan etkileri olur mu bilmiyorum
Bu güzel paylaşım için teşekkürler elinize sağlık
Elinize sağlık gerçekten çok bilgilendirici olmuş..
Kesinlikle hepsi de gerekli ürünler. C vitamini ve bazı kremler olmazsa olmazdır
Meyve çiçeklerin kokularının birleşiminde bayılıyorum
Olmazsa olmazım yağ bazlı ve su bazlı temizleyici daha sonra tonik ve su bazlı nemlendirici bunlar olmadan cilt bakımı noo
Vücut bakımında kesinlikle at kılı fırça ve aromalı scrub. Tenin yumuşaklığı çok önemli. Yüz kesesi de arınmak için vazgeçilmezlerimden👌🏻
Tabiiki lipbalmolmali degilmi
Elbette ki yüz temizleme jelim sabahları yüzümü yıkamadan asla dışarı çıkamam
doğal yağları yüzüm, tırnaklarım ve saçımda kullanmaya özen gösteririm
Düzenli saç bakımı çok dikkat ederim buna güneş kremi en önemlisi her gün duş almak bence
Kesinlikle nemlendirici, en vazgeçilmezim nemlendirici sanrıım. Serumlardanda vazgeçemem.
Yilbasi geliyor ve insAllah 2024 huzurla gelsin
Nemlendirici Krem, Güneş kremi ve yüz temizleme Jeli
biz errkeklaer olarak cil türüneleri biraz az sasanki
Kesinlikle nemlendirici. Hava almayan bir cilt ölü bir cilttir.
Çildim çok kuru olduğu için nemlendirici kremalara ihtiyacım var.
Temizleme jeli galiba cildimin temizlenmis hissetmesini seviyorum
Sadece duş jeli kullanıyorum. Ekstra bi bakıma ihtiyaç duymuyorum.
her gün kullanıyorum ve yüzüm bu hale geldi nasıl işe yaramış mı
Nemlendirmeye ihtiyacım var beğenin cevabımı öğrenciyim alamıyorum whsbshahwj
Nemlendiriciler ve duş jelleri cilt içinde serumlar
Ilk dikkat ettigim sey guzel bir temizleyici ve nemlendirici
Bu markayı çok seviyorum sizde kullanın memnun kalacaksınız.
İyi bir cilde sahip olmak istiyorsanız ona narin davranmalısınız. Yani yumuşak dokunuş şart…
Çiltim kuru olduğu için nemlendirici kremalara çok ihtiyaç duyorum.
Yılbaşı gecesi için bence #doğal davran
Paylaşım için teşekkürler
Bencede Haklisin gerçekten
Güzel bir içerik teşekkürler.
Güzel bir çalışma olmuş tebrikler...
Sadece banyo yaparım başka bir şey yapmıyorum
Aleoverayı çok severim kesinlikle kullanın
Çok tatlı gözüküyorlar ama kullanmadım
Tabiki eğlence olmalıdır yeni yılda
Güzeldi kullandigimda iyiydi yani
Setler efsane görünüyor bol kullanışlar